Locuri de muncă vacante la Chișinău. #diez îți recomandă următoarele joburi

femeie_la_interviu_de_angajare

Ești în căutarea unui loc de muncă și aspiri la un salariu decent? Echipa #diez vrea să te ajute și îți sugerează câteva posturi vacante. Grăbește-te să depui dosarul.

# Manager relații cu clienții corporativi (la telefon) la „Aursoft”, Chișinău

d24b46918d858794430f11a2d359a245

Aursoft SRL este o companie de web design şi soluţii software din Republica Moldova. Oferă, atât servicii de dezvoltare a site-urilor, cât și produse soft business personalizate. Este în căutarea unei persoane comunicabile și insistente pentru postul de „Manager relații cu clienții corporativi”.

Ți se va oferi gratuit instruire în domeniul vânzărilor. Programul de lucru: 8.00 – 17.00 (sectorul Buiucani).

Persoana de contact: Aurel Rusu, +37369810714.

Cerințe principale către candidat/ă:

#comunicabil/ă;
#insistent/ă;
#serioas/ă;
#amabil/ă;
#perseverent/ă;
#posedarea limbilor: româna, rusă;
#cunoștințe PC, MS Office.

Salariu: 5000 de lei, full-time

Detalii la telefon 069810714 sau trimite CV-ul pe aici.

#Operator Call Center la „Monitorul Oficial Fisc.md”, Chișinău

3fe90573723f95551f9d0554c7090d85

Publicaţia periodică „Monitorul Fiscal FISC.MD” reflectă poziţia oficială a Serviciului Fiscal de Stat, fiind concepută ca urmare a sporirii cererii din partea societăţii pentru informaţii fiscale complete, diversificate şi mai detaliate despre activitatea Serviciului Fiscal de Stat, planurile şi proiectele sale, metodele şi mecanismele utilizate în procesul administrării fiscale.

Responsabilități:

#Consultarea clienților prin telefon;
#Efectuarea apelurilor de ieșire către clienții noștri fideli și potențialii clienți;
#Informații despre promoții;
#Orientarea către client (abilitatea de a înțelege și a satisface nevoile clienților);
#Asimilarea cu ușurință a informațiilor noi și aplicarea lor în practică;
#Promovarea și vânzarea abonamentelor la revista „Monitorul Fiscal FISC.MD”.

Condiții de muncă oferite:

#Lucrul într-o echipă stabilă și dinamică;
#Oportunități de dezvoltare profesională.

Salariu: 4500 de lei, full-time

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul aici.

#Controlor – casier superior la BC „COMERȚBANK”, Chișinău

e2f86e6e0b3315707a098748bfae22b6

Obiectivul postului:

#Organizarea operaţiunilor de casă aferente activităţilor operaţionale de încasări şi plăţi în lei şi valută străină, de verificare, triere şi ambalare a numerarului, activităţi de schimb valutar

Cerințe față de candidat:

#Studii superioare sau medii de specialitate economice;
#Lipsa antecedentelor penale;
#Vechimea în muncă este neobligatorie;
#Cunoaşterea calculatorului;
#Cunoaşterea limbii de stat, la un nivel avansat a l.ruse.

Salariu: 5000 de lei, full-time

Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV sau la numărul de fax 022 839-840. Informaţii suplimentare la numarul de telefon 022 839-783, 069200350, 022 839-839.

# Florist la „Flowers”, Chișinău

f0634b9e59d84cfee7a4cd3ce179a53b

Florist.md angajează un florist cu experienţă de lucru în salon floristic. Salariul de la 6000 până la 10.000 de lei.

Persoana de contact: Igor

Responsabilităţi:

#Dorinţa de a lucra;
#Primirea clienților;
#Vânzare de flori și aranjamente florale;
#Formarea buchetelor şi a aranjamentelor florale, îngrijirea florilor;
#Achiziționarea florilor;
#Decor de evenimente;

Cerinţe faţă de candidaţi:

#Abilități dezvoltate de comunicare;
#Cunoaşterea limbilor română și rusă
#Rezistență la stres;
#Creativitate și imaginație;
#Gust;
#Poziţie activă, punctualitate, eficiență ridicată, responsabilitate;
#Experiența într-o poziție similară – obligatoriu, 2 ani.

Calități personale:

#Comunicare;
#Încredere în sine;
#Responsabilitate;
#Punctualitate;
#Capacitatea și dorința de a lucra la rezultat;

Florist.md vă oferă:

#Oportunitatea de a lucra într-o echipă prietenoasă, tânără de profesioniști;
#Program de lucru: 09:00 la 20:00 de Luni până Sâmbătă, Duminică – zi de odihnă;
#Oportunitatea de dezvoltare profesională și creştere salarială;
#Salariu de la 6000 la 10.000 lei. În funcție de cantitatea şi calitatea lucrărilor efectuate, precum și a rezultatelor;
#Revizuirea salariului la fiecare 6 luni.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze trimite CV-ul cu o fotografie (obligatoriu) și EXEMPLE DE LUCRĂRI EFECTUATE la adresa de e-mail, cu mențiunea în subiectul mesajului „ Florist // diez.md”.

#Șef Secția rezerve de mobilizare, Chișinău

Data limită de depunere a dosarului este 10.12.2017

Sarcinile de bază
#1. Contribuie la procesul creării rezervelor de mobilizare, acumulării şi păstrării bunurilor materiale din rezervele de mobilizare, participă la elaborarea proiectelor actelor legislative şi normative în domeniul rezervelor de mobilizare.

#2.  Coordonează, monitorizează şi exercită controlul activităţii punctelor de păstrare în partea ce se referă la rezervele de mobilizare, a întreprinderilor şi instituţiilor subordonate.

#3. Conduce activitatea secţiei în sistemul rezervelor de mobilizare şi asigură controlul  îndeplinirii sarcinilor şi atribuţiilor stabilite ei.

#4. Contribuie la implementarea Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Rezervelor Materiale ale Statului ”, asigură și monitorizează ținerea evidenţei și circulației bunurilor materiale din rezervele de mobilizare în SIA RRMS.

#5. Generalizează şi prezintă informaţia operativă şi informaţia pentru rapoartele trimestriale şi anuale ale Agenţiei privind activitatea cu bunurile materiale din rezervele materiale ale statului pe compartimentul rezervelor de mobilizare.

#6. Contribuie la elaborarea politicilor și strategiilor sectoriale privind rezervele materiale ale statului, inclusiv privindmodernizarea tehnologică a sistemului.

Persoana responsabilă: CazacBerdaga Diana

Telefon: 022-24-33-24

E-mail: [email protected]

Experienţa profesională – experienţă minimă de 2 ani,

Cunoştinţe  – cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

#cunoaşterea limbii ruse la nivel avansat (citit, scris, vorbit);
#cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională ( nivel B1);
#cunoştinţe de operare la computer: Word, Excel, Internet

Abilităţi de: planificare, organizare, coordonare, instruire, soluţionare a problemelor, luare a deciziilor, control, lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, comunicare eficientă (verbal şi în scris), mobilizare de sine şi a echipei, aplanare a unei situaţii de conflict, utilizare a mijloacelor tehnice de birou etc.

Salariu: 4200 de lei

Detalii despre acest post vacant aici.

 

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente