În gările feroviare din țară au fost instalate cutii poștale, care vor asigura corespondența directă a cetățenilor cu managerul instituției în condiții de confidențialitate. Acţiunea face parte din programul de îmbunătățire a calității serviciilor prestate de Î.S. „Calea Ferată din Moldova”.
În acest fel, compania îndeamnă călătorii și beneficiarii serviciilor CFM să informeze administrația întreprinderii cu privire la orice tip de inconveniențe cu care se confruntă în procesul de interacțiune cu structurile „Căii Ferate din Moldova” .
De asemenea, călătorii sunt îndemnaţi să transmită sesizări, recomandări și reclamații prin intermediul cutiilor poștale instalate în gările feroviare din republică și în imediata apropiere a blocului administrativ al CFM.
“Reamintim că mesajele Dumneavoastră vor purta caracter confidențial și vor fi preluate în fiecare lună nemijlocit de consilierul directorului general și transmise personal administratorului întreprinderii. Vă mulțumim anticipat pentru receptivitate!”, se arată în comunicatul întreprinderii.