Promovarea site-urilor web de SEOlium: Ce avantaje are publicitatea plătită pentru afacerile online

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Rețelele de socializare sunt parte din peisajul online. Vrem, nu vrem, dar acestea sunt parte din viața noastră, iar cei care își doresc să crească semnificativ vizibilitatea unei afaceri în mediul online recunosc, pe bună dreptate, că nu vor izbuti fără a apela la serviciile de promovare şi publicitate plătită.

Scopul afacerii tale, valorile pe care te bazezi, povestea pe care o spui și modul cum o faci contează foarte mult, însă publicitatea plătită nu trebuie să fie neglijată, deoarece poate amplifica semnificativ o campanie de promovare.

Mulți vor să fie în social media, să își facă vizibilă afacerea, dar puțini știu exact la ce îi ajută. Cele mai populare servicii de marketing PPC sunt campaniile AdWords, care nu sunt altceva decât anunțurile text sau imagine pe care le vedem în listele afișate la căutare în Google, marcate de obicei într-un mod distinctiv.

Avantajele principale al publicităţii online sunt:

●posibilitatea de a crea un mesaj bine targetat;
●alegerea produsului sau a paginii spre care vrei să direcționezi userii;
●stabilirea bugetul campaniei;
●setarea expresiilor de căutare dorite, având în vedere competitivitatea și
costul per click al acestora
●monitorizarea facilă a rezultatelor și a obiectivelor de conversie atinse.

În cazul în care nu este setată corect, o astfel de campanie publicitară poate aduce destul de multe surprize pentru firma ta. De aceea mereu ține cont de
sfaturile unui expert AdWords, urmărește cu atenție evoluția anunțurilor și resetează-le în conformitate cu tendințele de căutare.

Dacă acțiunile de monitorizare a unui cont de AdWords sunt șablonate, neadaptate la specificul afacerii și la publicul țintă targetat, pot apărea anumite riscuri:

1.Clickuri generale și multiple, fără conversii;
2.Lipsa clickurilor;
3.Irosirea rapidă și irațională a bugetului;
4.Investiții doar pe termen scurt etc.

Care sunt beneficiile unei campanii PPC?

Promovarea Google AdWords sau Microsoft Bing Ads reprezintă o artă, bazată pe cunoștințe, gândire analitică și multă experiență, care poate îndrepta atenția a
milioane de useri către pagina ta. O dată ce ai pornit o astfel de campanie, fii sigur că ai un conținut relevant și vizitatorii vor găsi ceea de ce au nevoie pe site-ul tău. Doar așa vei putea obține o rată de conversie profitabilă și costul clickurilor va putea fi depășit de valoarea vânzărilor.

O campanie publicitară inteligentă permite firmelor să obțină rezultate imediate, crește traficul pe site, iar vizibilitatea se amplifică substanțial. Un alt avantaj al acestei forme de publicitate este că poţi crește profitul și coeficientul vânzărilor pe site, în același timp înțelegând randamentului de investiție. ​

De ce să colaborezi SEOlium?

De la insucces la succes este un singur pas, totul depinde de creativitatea şi ingeniozitatea celor care apelează la această formă de publicitate, dar și de experiența specialiștilor social media.

„Am învățat să facem multe lucruri drăguțe pentru clienții noștri, fiind mereu în căutarea metodelor de eficientizare a campaniilor publicitare la care lucrăm.
Știm cât valorează timpul, resursele și încrederea clienților, de aceea oferim un model de parteneriat absolut transparent, onest și rezonabil. Aceștia sunt
înștiințați despre fiecare acțiune întreprinsă, printr-o raportare săptămânală”, declară Radu Plugaru, director SEOlium – una dintre companiile SEO de top din Republica Moldova și nu numai.

Indiferent de calea pe care o alegi, de bugetul și strategia aplicată, nu uita de factorul uman și de faptul că scopul principal al publicității este captarea atenției utilizatorilor, de a-i transforma din potențiali clienți în clienți fideli, poate chiar prieteni. Orice element al anunțului va conta – de la titlu sau descriere, la informația găsită pe site. Astfel, trebuie să existe o concordanță totală între ceea ce promiți și oferta reală.

P. P.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...