Mai mulţi clienţi StarNet rămân, în continuare, fără Internet, TV și telefonie fixă

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Compania StarNet vine cu noi informații despre incendiul produs duminică, care a lăsat mai mulţi clienţi fără Internet, TV și telefonie.

După incendiul produs duminică, care a afectat unul din cele două noduri principale de distribuţie a internetului din Republica Moldova şi a paralizat rețeaua, nu toţi clienții au fost conectaţi la Internet, TV și telefonie fixă.

,,Echipele tehnice StarNet au lucrat fără întrerupere pentru a vă reconecta cât de curând posibil la serviciile de internet, televiziune și telefonie. În decurs de câteva ore, vă asigurăm că toate serviciile vor fi active”, anunţă reprezentanții companiei.

Pentru că vechiul serviciu suport clienți a fost afectat, reprezentanții StarNet anunţă că solicitările clienților pot fi efectuate la numărul 0 22 844 444.

Potrivit directorului companiei, Alexandru Machedon, capitala a rămas fără Internet după ce în urma incendiului au ars mai multe cabluri şi echipamente de comunicaţii.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...