28
Parlamentul anunță concurs pentru selectarea candidatului la funcția de director al Centrului Național Anticorupție. În cadrul şedinţei de ieri, Comisia juridică, numiri și imunități a adoptat Regulamentul cu privire la concursul de selectare a candidatului care prevede cerinţele pe care trebuie să le întrunească aceştia, precum şi actele de care au nevoie.
Astfel, potrivit Regulamentului, candidatul trebuie să întrunească următoarele cerințe:
- deține cetățenia Republicii Moldova și este domiciliat pe teritoriul ei;
- are studii superioare juridice și o vechime în muncă în domeniul juridic de cel puțin 10 ani;
- are o reputație ireproșabilă;
- nu este și nu a fost în ultimii doi ani membru al vreunui partid politic;
- nu are antecedente penale și cunoaște limba română;
- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea atribuțiilor.
Dosarul va conține următoare documente:
- copia buletinului de identitate și a fișei de însoțire;
- copia diplomei de studii;
- copia carnetului de muncă;
- două scrisori de recomandare;
- certificatul eliberat de Ministerul Justiției care confirmă că nu este membru al vreunui partid politic;
- cazier judiciar;
- certificatul de sănătate, eliberat de instituția medicală abilitată.
Candidații vor depune dosarele în perioada 19 octombrie – 29 noiembrie, la secretariatul Comisiei juridice, numiri și imunități: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 105, biroul 926. Detalii la numărul de telefon 022/ 82 05 34.