6 sfaturi pentru eficienţă şi productivitate maximă la locul de muncă. Iată care sunt ele

Tipuri-de-persoane-care-nu-reusesc-la-job

Pentru a fi cât mai productivi la locul vostru de muncă, noi vă oferim câteva sfaturi esenţiale care vă vor ajuta să atingeţi nivelul de eficienţă dorit.

# Prioritizarea

Prioritizaţi şi faceţi doar ceea ce este important. Evitaţi activităţile care necesită mult timp. Spuneţi „nu“ celor care nu conduc către rezultate concrete.

# Planificarea unei liste de sarcini

Nu supraestimaţi numărul de lucruri pe care le puteţi face într-o zi. În loc să creaţi o listă lungă şi să fiţi frustraţi că nu terminaţi, încercaţi să treceţi activităţile care nu suportă amânare.

# Renunţarea la multitasking

Încercarea de a face mai multe lucruri simultan poate duce la ineficienţă. Trebuie să vă faceţi un obicei din a vă dedica unei singure sarcini înainte de a trece la următorul proiect.

# Stabilirea unei limite de timp pentru toate întâlnirile

Setaţi un obiectiv şi o limită de timp pentru toate întâlnirile echipei. De obicei, sunt recomandate întâlnirile de o oră pentru o eficienţă maximă. Şi chiar aşa, încercaţi să vă încadraţi în intervale de timp pentru activităţle şi subiectele pe care le veţi aborda.

# Email-uri scurte

Învăţaţi arta emailului scurt – două până la trei paragrafe. Utilizaţi cel mai mic număr de cuvinte posibil.

# Pauzele

Poate suna nerezonabil, dar pauzele programate pot ajuta la îmbunătăţirea concentrării. Munca obsesivă nu este productivă deoarece obosiţi şi vă va fi greu să vă concentraţi.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente