(foto) 150 de persoane au desenat, după memorie, logourile a 10 branduri internaționale. Vezi interpretările lor

collage

Companiile cheltuiesc milioane pentru a câștiga un spațiu cât de mic în memoria noastră, ce ne-ar ajuta să recunoaște instantaneu logourile lor. Dar cât de efectiv credeți că sunt cheltuiți banii? Pentru a afla aceasta, Signs.com a realizat un experiment fascinant, cerându-i unui număr de 156 de americani cu vârste cuprinse între 20 și 70 de ani să deseneze 10 logouri celebre cât mai exact posibil.

Singurul truc în acest experiment a fost faptul că reproducerea trebuia făcută fără vreun ajutor vizual, persoanele erau ghidate doar de memorie.

Rezultatele le puteți vizualiza mai jos. Veți fi surprinși de modul în care imaginea acestor logouri variază de la o persoană la alta. Cu toate acestea, în ciuda diferențelor, majoritatea participanților au reușit să obțină paletele de culori corecte, ceea ce demonstrează importanța combinației de culori potrivite pentru un logo memorabil.

Un fapt identificat și de Karen Haller, o autoritate de frunte în psihologia culorilor, care spunea despre importanța culorii în branding: „Oamenii au o legătură emoțională cu o culoare, în primul rând. Apoi aceștia percep formele, logoul și cuvintele. Dacă simțim o nepotrivire este vinovată culoarea pe care nu o credem, în ciuda cuvintelor frumos scrise”.

# Apple

# Adidas

# Burger king

# Starbucks

# IKEA

# Domino’s Pizza

# Foot locker

# Target

# 7-eleven

# Walmart

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente