Cel mai cunoscut ziar economic din lume închide ediţia din Europa după 34 de ani

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Publicaţia financiară Wall Steet Journal, parte din trustul News Corp, condus de Rupert Murdoch, închide ediţiile din Europa şi din Asia din cauza scăderii veniturilor din advertising.

Ultima ediţie printată pentru Europa este cea de vineri, 29 septembrie, în timp ce ultima din Asia va fi printată pentru încă o săptămână, potrivit unui articol publicat de The Wall Street Journal. În articol scria de asemenea, că angajaţii afectaţi de decizie au fost redistribuiţi pe alte posturi.

În ultimul an, ziarul a implementat „WSJ 2020” – un plan pe trei ani care are ca scop adaptarea la consumatorii care îşi primesc ştirile din ce în ce mai mult pe telefonul mobil. Parte din plan implică reduceri de personal şi fuziune între anumite secţiuni ale printului.

„Dragă cititorule, ediţia europeană de print a publicaţiei Wall Street Journal nu va mai fi valabilă în regiunea ta începând de luni, 2 octombrie. Când am dat startul ediţiei europene, în ianuarie 1983, am avut trei scopuri declarate: să oferim cele mai autoritare ştiri cu privire la comerţul internaţional şi la investiţii,să salvăm timpul cititorilor printr-o selecţie atent executată de editorii noştri şi, cel mai important, să satisfacem nevoia de încredere pentru că singura informaţie utilă este aceea exactă şi nepărtinitoare. Aceste obiective rămân nucleul jurnalismului făcut de noi. Vom continua să livrăm aceste lucruri în timp ce ne adaptăm la nevoile diferite ale cititorilor noştri şi ne vom concentra să furnizăm aceeaşi calitate şi cantitate de ştiri prin serviciile noastre digitale valabile şi în Europa. Îţi mulţumim că ne citeşti şi sperăm să continui să ne urmăreşti prin alerte, newsleter, aplicaţii şi pe WSJ.com”, acesta a fost mesajul afişat în ultima ediţie a ziarului, aparţinându-i editorului european Thorold Barker.

Mai devreme în acest an, un reprezentativ din sindicat a declarat pentru Bloomberg News că WSJ făcea reduceri ed personal la birourile din Asia şi Europa. La acel moment, compania spunea „vom acoperi regiunea în continuare”.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...