O bancă comercială i-a aplicat un comision exagerat la un transfer. Cum și-a obținut clientul banii înapoi

BANI
Foto: Moldova împrumută bani pentru agriculură. PC cotianul.ro.

Un consumator a apelat call centrul unei bănci comerciale pentru a primi informații referitor la recepționarea unui transfer bănesc din România. Operatorul i-a propus două opțiuni de ridicare a banilor: în numerar cu aplicarea comisionului de 6% sau prin transfer la un cont de card, cu aplicarea comisionului de 0,8%.

Consumatorul a optat pentru transferul la un cont de card și s-a apropiat la una din filialele băncii în vederea depunerii unei cereri în acest sens. A completat cererea, iar după o așteptare de 1h și 20 min, colaboratorul băncii a anunțat consumatorul ca operațiunea de transfer pe contul de card nu poate fi efectuată și i-a perfectat documentele necesare pentru eliberarea numerarului cu aplicarea comisionului de 6%.

La ieșirea din filiala băncii, consumatorul a făcut o înscriere în în Registrul de reclamații, unde a descris situația. În termen de 14 zile, consumatorul a revenit și a verificat rubrica „Măsuri întreprinse de către administrația unității”, care nu era completată.

Astfel, consumatorul a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor, iar urmare a intervenției Agenției, consumatorului i-au fost restituită suma excesivă a comisionului încasat.

***

Dragi consumatori, nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci când se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. TELEFONUL CONSUMATORULUI 022-74-14-64 sau la adresa, mun. Chişinău, sectorul Centru, str.Vasile Alecsandri 78, etajul 1.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente