A dat la reparaţie un pandantiv din aur, dar a primit înapoi unul mai mic. Ce a păţit un consumator din Chişinău

Un consumator din Chişinău a avut parte de o situaţie mai puţin plăcută, după ce a dat la reparaţie un pandantiv din aur defect, iar a primit înapoi un alt pandantiv mai mic. Consumatorul a chemat poliția, iar după intervenţia Agenției pentru Protecția Consumatorilor a primit un pandantiv nou, asemănător celui propriu.

Astfel, consumatorul a apelat la serviciul de reparație prestat de un întreprinzător specializat în repararea și restaurarea bijuteriilor din metale prețioase. Consumatorul avea un pandantiv din aur defect pe care l-a înmânat restauratorului.

Conform înțelegerii, consumatorul a revenit în 30 minute pentru a prelua pandantivul reparat, dar mare i-a fost mirarea atunci când a primit un alt pandantiv mai mic.

Restauratorul a negat faptul că i-ar fi întors altă bijuterie, iar consumatorul a chemat poliția. Polițistul a întocmit un proces-verbal de constatare și l-a remis împreună cu reclamația consumatorului către Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Ca urmare a intervenției inspectorului Agenției, consumatorului i-a fost înlocuit pandantivul cu unul nou, asemănător propriului pandantiv.

Am absolvit facultatea de litere, dar lucrez în jurnalism din '98. O perioadă îndelungată am fost știristă profilată pe teme economice și sociale. Din 2014 lucrez la Moldova.org, unde am descoperit toată paleta de culori ale presei online. Îmi place să scriu materiale explicative și analitice. Politica editorială a redacției mi-a permis să-mi lărgesc viziunile asupra mai multor aspecte ale vieții.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.