Comision exagerat și deservire inacceptabilă la o bancă din Republica Moldova: Ce a făcut clientul nemulțumit

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Filiala unei bănci din Republica Moldova a impus unui client să-și primească transferul bancar prin numerar, aplicându-i-se un comision bancar mult mai mare decât prin transferul la un cont de card, deși clientul optase pentru a doua variantă, informează Agenția pentru Protecția Consumatorului.

Un consumator a apelat call centrul unei bănci comerciale pentru a primi informații referitor la recepționarea unui transfer bănesc din România. Operatorul i-a propus două opțiuni de ridicare a banilor: în numerar cu aplicarea comisionului de 6% sau prin transfer la un cont de card, cu aplicarea comisionului de 0,8%.

Consumatorul a optat pentru transferul la un cont de card și s-a apropiat la una din filialele băncii în vederea depunerii unei cereri în acest sens. A completat cererea, iar după ce a așteptat o oră și 20 de minute, colaboratorul băncii a anunțat consumatorul ca operațiunea de transfer pe contul de card nu poate fi efectuată și i-a perfectat documentele necesare pentru eliberarea numerarului cu aplicarea comisionului de 6%.

La ieșirea din filiala băncii, consumatorul a făcut o înscriere în în Registrul de reclamații, unde a descris situația. În termen de 14 zile, consumatorul a revenit și a verificat rubrica „Măsuri întreprinse de către administrația unității”, care nu era completată.

Astfel, consumatorul a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor, iar urmare a intervenției Agenției, consumatorului i-au fost restituită suma excesivă a comisionului încasat.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...