Oamenii susţin că acesta este rezultatul atunci când se pune preţ pe cantitate şi nu pe calitate. Mai mult, ei acuză autorităţile că ar da preferinţă materialelor ieftine şi, din acest motiv, calitatea lucrărilor de reparaţie ar avea de suferit.

Şeful Direcţiei generale Transport Public şi Căi de Comunicaţie din cadrul Primăriei Chişinău, Oleg Poiată, nu a fost de găsit la serviciu pentru o reacţie. În timp ce gardianul instituţiei ne-a spus că funcţionarul s-ar afla în teritoriu, secretara a declarat că Oleg Poiată este în concediu. Nici adjuncţii şefului Direcţiei Transport, Vitalie Butucel şi Oleg Caraman, nu au răspuns la telefon. Purtătorul de cuvânt al Primăriei capitalei, Vadim Brânzaniuc, a declarat însă că renovarea bulevardului Ştefan cel Mare nu s-a încheiat şi că dacă timp de un an de la darea în exploatare a drumului va fi depistată vreo problemă, aceasta va fi rezolvată de firma care îl repară.

Amintim că termenul de finalizare a reconstrucţiei bulevardului principal al capitalei a fost amânat de mai multe ori. Ultima dată, autorităţile locale au promis că procesul se va încheia până la Ziua Independenţei. Reparaţia a început în 2015 şi urma să fie terminată la sfârşitul aceluiaşi an. Lucrările pe bulevardul Ştefan cel Mare şi pe alte cinci străzi din centrul capitalei se desfăşoară în cadrul unui proiect finanţat de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare şi Banca Europeană de Investiţii. Valoarea împrumutului este de peste 22 de milioane de euro.