Și-a cumpărat un smartphone de la un magazin specializat însă s-a dovedit a fi defect: Cum și-a făcut dreptate un tânăr din Chișinău

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Un tânăr din Chișinău a cumpărat un smartphone de aproape 4 mii de lei de la un magazin specializat din Chișinău. La scurt timp acesta s-a defectat însă agentul economic nu a dorit că îl înlocuiască sau să-i întoarcă banii.

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorului, cutia telefonului nu era sigilată și era puțin uzată. Peste 5 zile de la procurare, telefonul s-a dovedit a fi defect și consumatorul s-a adresat agentului economic cu o reclamație prin care cere înlocuirea sau restituirea contravalorii de 3.700 de lei a produsului.

Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a decis să depună o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. Reclamația a fost soluționată pe cale amiabilă, restituindu-i-se, astfel, contravaloarea smartphone-ului procurat.

APC amintește că în perioada termenului de garanție, consumatorii sunt în drept să returneze agentului economic produsul neconform, cerând înlocuirea sau returnarea contravalorii acestuia.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...