Participă la un curs gratuit și dezvoltă-ți competențele digitale necesare pentru o carieră de succes

86766-digital-marketing-training
Foto: omit.in

Acum puteți să beneficiați de un curs gratuit oferit de către bibliotecile publice / centrele de excelență pentru bibliotecari din Chișinău, Cahul, Căușeni, Ciadîr-Lunga, Telenști, Bălți și Orhei în cadrul Proiectului ”Serviciul de bibliotecă iCAN pentru o carieră de succes” coordonat de către Academia de Inovare și Schimbare prin Educație cu susținerea financiară a Programului Novateca.

Dobândiți cunoștințele digitale care vă vor ajuta să găsiți un loc de muncă, să creșteți în carieră sau să vă dezvoltați afacerea. Cursul nostru se adresează studenților, persoanelor care se află în căutare de un loc de muncă, angajaților care își doresc o creștere în carieră sau proprietarilor de afaceri care au nevoie de competențe noi. Ne adresăm celor care fac primii pași în online, care vor să își dezvolte aptitudinile digitale și să fie pregătiți pentru cerințele pieții muncii din era digitală. Competențele digitale incluse în curs se regăsesc în Strategia Educația – 2020 elaborată de către Ministerul Educației Republicii Moldova și sunt recomandate de către Guvernul Republicii Moldova prin intermediul Regulamentului cu privire la formarea continuă a adulților publicat în data de 31 martie 2017 în Monitorul Oficial Nr. 92-102, art Nr : 266.

1) Pentru a parcurge gratuit cursul online ”Serviciu de Bibliotecă iCAN pentru o carieră de succes” este necesar să vă înscrieți la una dintre bibliotecile din lista noastră – BIBLIOTECI.

2) Împreună cu formatorii de la bibliotecă veți studia informația inclusă în curs și veți dezvolta o serie de competențe digitale cheie incluse în Strategia Educația 2020 – CURSUL ONLINE.

3) Instruirea se va desfășura în cadrul unor workshop-uri organizate la sediul bibliotecii noastre dar și la distanță, în regim online, în perioada septembrie – noiembrie 2017, decembrie 2017 – februarie 2018, martie -mai 2018, iunie – august 2018.

4) Interacțiunea între participanți și între formatori și participanți va avea loc online, pe Facebook, prin intermediul grupului virtual ”Serviciu de Bibliotecă iCAN pentru o carieră de succes”.

5) Formatorii de la bibliotecă vor înregistra beneficiarii, vor organiza sesiunile de instruire, vor facilita învățarea la distanță și vor ține evidența îndeplinirii sarcinilor incluse în curs.

6) Utilizatorii care vor îndeplini sarcinile din cadrul proiectului vor primi un certificat de absolvire a cursului din partea bibliotecii.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Elena Baranov
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente