ZdG a scris despre maşina care ar fi accidentată de Gugea, precizând că a fost cumpărată în urma unei tranzacţii păguboase pentru MoldATSA, în mai 2014, când întreprinderea a achiziţionat trei automobile noi de la „Continent” SRL. Deşi, în cadrul licitaţiei, cel mai bun preţ a fost propus de „Alvim Auto” SRL (1,09 milioane lei), câştigătoare a fost desemnată „Continent” SRL, oferta căreia a fost de 1,14 milioane, adică mai mare cu 50 mii de lei. În plus, modelul unui autoturism şi preţurile propuse de câştigător la licitaţie nu corespund contractului semnat ulterior, fapt ce a majorat preţul de achiziţie cu alte 150 mii de lei, suma finală ajungând la 1,3 milioane de lei.
Maşina de serviciu a administratorului Întreprinderii de Stat „MoldATSA” Vadim Gugea ar fi fost implicată într-un accident rutier. Fostul şef al întreprinderii, Sorin Stati a publicat o fotografie cu un automobil avariat, despre care susţine că este maşina de servicu a lui Gugea, o Toyota Highlander cumpărată în 2014 de fosta conducere a întreprinderii cu 720 de mii de lei. Stati mai scrie că în momentul accidentului la volan se afla însuşi Gugea, care utiliza însă maşina în afara orelor de serviciu. Pe pagina oficială a ÎS MoldATSA nu este publicată vreo informaţie despre faptul că maşina instituţiei ar fi fost avariată, iar încercările de a-l contacta pe Vadim Gugea nu s-au soldat cu success, scrie Ziarul de Gardă.