A dat 18 mii de lei pe un telefon, însă s-a dovedit a fi necalitativ: Cum și-a întors banii un cumpărător din Chișinău

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

A cumpărat un telefon de 18 mii de lei dintr-un magazin din Chișinău însă calitatea acestuia nu s-a dovedit a fi prea bună, astfel un tânăr a fost nevoit să apeleze la Agenția pentru Protecția Consumatorului pentru a i se întoarce banii.

Pe adresa APC a parvenit o sesizare de un consumator care invocă calitatea necorespunzătoare a unui telefon procurat. În rezultatul examinării materialelor anexate s-a stabilit că consumatorul a înaintat o petiţie către agentul economic, prin care a solicitat restituirea contravalorii bunului în sumă de 18 mii de lei.

În conformitate legea, agentul economic avea la dispoziție 14 zile calendaristice de la data înaintării petiției de către consumator pentru a dovedi vina consumatorului în ceea ce privește deficiențele apărute la produsul vândut sau de a satisface reclamația consumatorului.

Expertiza tehnică a fost efectuată doar de o terță parte competentă domeniului. Agentul economic așa și nu a reușit să demonstreze vina consumatorului.

Astfel, în urma acțiunilor întreprinse de inspectorii agenției și a discuțiilor purtate cu părțile, pe adresa APC a fost înregistrată o recipisă depusă de consumator prin care a comunicat că problema înaintată către agentul economic a fost soluționată pe cale amiabilă și i-a fost restituită contravaloarea produsului în sumă de 18 mii lei.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...