A procurat un laptop defect de circa 9000 de lei. Cum a reacționat Agenția pentru Protecția Consumatorului

laptop

O persoană a procurat un laptop în valoare de 8520 lei, de la un agent economic operator de telecomunicații mobile specializat și în vânzarea diferitor dispozitive. Pe parcursul a 6 luni de la data achiziționării, laptopul s-a defectat deseori, iar consumatorul a decis să-l repare conform certificatului de garanție.

Iar de aici istoria devine și mai interesantă. La recepționarea laptopului după reparație, consumatorul a observat că dispozitivului îi lipsesc unele piese demontabile ce asigură integritatea produsului și a refuzat să-l primească. Termenul de reparație a fost prelungit cu 30 zile. Laptopul a suportat măsuri reparatorii 42 zile. Consumatorul a cerut agentului economic restituirea contravalorii produsului.

Agentul economic a refuzat soluţionarea revendicărilor consumatorului, iar cel din urmă s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor. În rezultatul implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, agentul economic a restituit consumatorului sumă de 8520 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.

***

Nu ezitați să apelați la Agenția pentru Protecția Consumatorilor atunci când se încalcă drepturile dumneavoastră în calitate de consumator. Linia consumatorului 022 74 14 64 sau la adresa, mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri, 78 et.1.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente