Şi-a dus laptopul la reparaţie, iar când l-a luat îi lipseau unele piese. Ce a făcut un consumator din Chişinău

Un consumator din Chișinău şi-a procurat un laptop în valoare de 8 520 lei de la un agent economic operator de telecomunicații mobile specializat și în vânzarea diferitor dispozitive. Pe parcursul a şase luni, însă, laptopul s-a defectat deseori, iar consumatorul a decis să-l repare conform certificatului de garanție.

La recepționarea laptopului după reparație, consumatorul a observat că dispozitivului îi lipsesc unele piese demontabile ce asigură integritatea produsului și a refuzat să-l primească.

Termenul de reparație a fost prelungit cu 30 zile. Laptopul a suportat măsuri reparatorii 42 zile. De aceea, consumatorul a cerut agentului economic restituirea contravalorii produsului.

Agentul economic a refuzat soluţionarea revendicărilor consumatorului, iar cel din urmă s-a adresat cu o reclamație către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor.

În urma  implicării Agenţiei în soluţionarea problemei respective, agentul economic a restituit consumatorului sumă de 8 520 de lei, problema fiind soluţionată pe cale amiabilă.

Am absolvit facultatea de litere, dar lucrez în jurnalism din '98. O perioadă îndelungată am fost știristă profilată pe teme economice și sociale. Din 2014 lucrez la Moldova.org, unde am descoperit toată paleta de culori ale presei online. Îmi place să scriu materiale explicative și analitice. Politica editorială a redacției mi-a permis să-mi lărgesc viziunile asupra mai multor aspecte ale vieții.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.