Imaginea cu Martin Schulz, uşor de găsit  în original pe Google, apare într-o reclamă din ziarul Vechernaya Moskva, aparţinând unei firme ruso-suedeze al cărei obiect de activitate este reparatul ferestrelor, relatează The Moscow Times.

Ediţia print a cotidianului datează din aprilie, dar până în prezent, bizarul anunţ a trecut complet neobservat în mass-media din Rusia. În caseta firmei de reparat ferestre, politicianului german îi este atribuit numele „Tim Erikson”, care afirmă în bula de dialog din anunţ: „Nu recomand schimbarea ramelor de lemn cu cele de plastic”.


Poza originală cu Martin Schulz.

Publicaţia Der Spiegel citează un reprezentant al Renesant, firma care se află în spatele reclamei. Reprezentantul susţine că acel „Tim Erikson” din anunţ este cât se poate de real, recomandându-l ca pe un expert în ferestre care călătoreşte în mod regulat între Rusia şi Suedia, transmite Digi24.

Mai mult, subliniază site-ul de ştiri DPA, firma Renesant spune că nu a auzit niciodată de numele lui Martin Schulz.

Un alt reprezentant Renesant a declarat însă, pentru The Moscow Times, că misteriosul „Erikson” nu mai lucrează de mult timp pentru firma de reparat ferestre.