Proprietarul unui apartament a fost înșelat: Lucrările de finisare ale noii sale locuințe au fost realizate necalitativ

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Un bărbat și-a cumpărat un imobil în Chișinău însă când a fost dat în exploatare bărbatul a observat că nu toate lucrările de finisare au fost executate calitativ, astfel a mai cheltuit aproape 3 mii de lei pentru îndepărtarea neajunsurilor. Cu toate acestea, agentul economic nu a fost de acord să îi întoarcă banii cheltuiți.

Un bărbat a încheiat cu o companie de construcții, un contract de investiție a capitalului în construcția unui bun imobil. La darea în exploatare a imobilului, proprietarul a constatat că nu au fost executate lucrările de finisare stipulate în contract, iar lucrările de instalare a geamurilor au fost executate neconform.

Întrucât agentul economic a refuzat executarea obligațiilor contractuale, consumatorul a angajat un specialist care a îndepărtat neajunsurile. Sumă totală a materialelor utilizate și a lucrărilor de execuție s-a ridicat la 2.615 lei. Ulterior, a depus o cerere prealabilă către administratorul companiei de construcții, prin care cere agentului economic restituirea sumei cheltuite.

Agentul economic a refuzat restituirea contravalorii cheltuielilor suportate de consumator, iar consumatorul a decis să depună o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor. În urma acțiunilor întreprinse de Agenție, agentul economic a soluționat revendicările consumatorului restituindu-i contravaloarea cheltuielilor suportate.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...