A cumpărat un frigider, dar s-a dovedit a fi defect: Ce i s-a întâmplat unui bărbat de la sudul Republicii

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Un bărbat originar din Cahul a achiziționat un frigider care s-a dovedit a fi defect, însă agentul economic a refuzat să-i restituie banii, informează Agenția pentru Protecția Consumatorilor.

Păgubașul a făcut o adresare prealabilă la agentul economic, cerând să i se înlocuiască produsul sau să i se restituie suma de 6.700 de lei, achitată la procurare. Agentul economic a refuzat satisfacerea revendicărilor înaintate de către consumator.

Astfel, bărbatul a depus o reclamație la Direcția protecția consumatorilor Cahul din cadrul Agenției pentru Protecția Consumatorilor, prin care a solicitat implicarea în vederea recuperării banilor pentru frigiderul defect.

Direcția a intervenit și a soluționat amiabil reclamația, agentul economic restituind consumatorului contravaloarea produsului defect.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...