O instituție publică din R. Moldova își propune să discute cu cetățenii pe Viber
Dacă sesizați o problemă în sistemul medical al R. Moldova, puteți trimite un mesaj care poate conține inclusiv imagini foto sau video și chiar fișiere audio direct la Ministerul Sănătății, pe Viber.
Instituția a lansat astăzi serviciul viber destinat comunicării cu cetățenii, care va putea fi realizată la numărul de telefon 067 72 10 10.
Serviciul va funcționa în zilele de luni-vineri, între orele 8.00 și 17.00 . Textele și fișierele audio și video vor fi recepționate de către un specialist al Ministerului Sănătății, iar problemele reclamate vor fi transmise pentru examinare șefilor de direcții din cadrul Ministerului Sănătății.
Ulterior, specialistul responsabil de comunicarea prin intermediul serviciului Viber va expedia răspunsurile.
Totuși, cetățenii vor putea transmite mesaje și după ora 17.00 sau în weekend, acestea urmând a fi preluate în timpul programului de muncă.
Serviciul Viber va funcționa în paralel cu linia verde a Ministerului Sănătății (022) 72 10 10 sau 0800 71010 unde sunt recepționate zilnic peste 40 de apeluri.
„Rusia NU poate învinge Ucraina și probabil va PIERDE războiul”. Cele mai noi perspective despre situația din țara vecină
Separatiștii de la Tiraspol HĂRȚUIESC din nou cele opt școli din stânga Nistrului cu predare în limba română: Percep taxe pentru gaze, energie electrică, dar și pentru apă mult mai mari decât de la alte instituții din regiune. Reacția Chișinăului
FOTO // Veteranul Constantin Cojocari din Sofia, în vârstă de 105 ani, DECORAT de președintele României, Klaus Werner Iohannis