ANRE îndeamnă cetățenii să semnalizeze orice încălcare a drepturilor lor la Linia Verde

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Pe parcursul anului 2016, la „Linia Verde” au fost înregistrate 912 de apeluri telefonice, conform datelor prezentate de Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică.1

Astfel, cele mai stringențe subiecte semnalizate au fost: asigurarea cu energie electrică, gaze naturale, apă potabilă, energie termică, produse petroliere.

De asemenea, în perioada de referință au fost în audiență 178 de cetăţeni. În cadrul audienţelor au fost examinate un șir de petiţiile şi materialele prezentate, iar cetățenii au primit consultaţii privind modul de soluţionare a problemelor abordate, suport tehnic şi informaţional referitor la procedura de depunere a petiţiilor la prestatorii de servicii sau Agenţie.

În acest context, menționăm că au fost înregistrate următoarele apeluri:
– consumatorii de energie electrică – 372 de apeluri;

– consumatorii de gaze naturale – 147 de apeluri;

– consumatorii de apă potabilă și menajeră – 316 apeluri;

– consumatorii de energie termică – 54 de apeluri;

– consumatorii de produse petroliere – 23 apeluri.

Menționăm că una din sarcinile Agenției Națională pentru Reglementare în Energetică este să protejeze drepturile și interesele legitime ale consumatorilor, iar în acest context Agenția îndeamnă fiecare consumator să semnaleze orice încălcare a dreptului său la Linia Verde. Numărul 0 80001008 (apel gratuit) poate fi format din orice localitate a Republicii Moldova, de luni până vineri, între orele 9.00 – 12.00 şi 13.00 – 17.00.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...