Afacere dulce la Iași: Cum a reușit o moldoveancă de la Soroca să vândă produse de 600.000 de euro anul trecut

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Nicoleta Hriţcu, o tânără de 33 de ani din Republica Moldova, a decis să renunţe la joburile de zi cu zi şi să o ia pe calea dulce a antreprenoriatului. În urmă cu aproape cinci ani, a deschis în Iași prima cofetărie – Cuptorul Moldovencei, afacere ajunsă acum la un laborator şi trei spaţii de vânzare.

Planurile pentru anul în curs vizează vânzări mai mari cu 30% faţă de cele din 2016, dar şi deschiderea unei noi cofetării şi a unui alt laborator, scrie Business Magazin.

„Sunt moldoveancă de la Soroca, de pe malul Nistrului”, se prezintă tânăra antreprenoare. „Lucrez la o transformare treptată din «moldoveancă», aşa cum mi se spunea în 2012, la «moldoveanca de la Cuptorul Moldovencei», aşa cum încep oamenii să-mi spună.”

Nicoleta Hriţcu este absolventă a două facultăţi, respectiv Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii „Al.I. Cuza” şi Facultatea de Teatru, la Universitatea de Arte „George Enescu”, ambele în Iaşi.

Antreprenoarea spune că în 2012, când a început businessul, concurenţa în domeniu nu era atât de serioasă ca acum. În prezent, Cuptorul Moldovencei din Iași are 26 de angajaţi şi planurile vizează angajarea altor 7-8 persoane.

Obiectivul general pentru Cuptorul Moldovencei este unul simplu: dorinţa ca produsele lor să ajungă la un număr cât mai mare de persoane, cu un preţ corect, afirmă antreprenoarea. Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a raportat o cifră de afaceri de aproape 600.000 de euro, iar pentru 2017 Nicoleta Hriţcu şi-a stabilit ca obiectiv venituri de 800.000 de euro, mai arată sursa citată.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...