Filiala Google a anunţat joi lansarea "în cursul acestui an" a şapte noi emisiuni, printre care "Katy Perry Live Special", în care artista americană discută despre realizarea noului său album.

Potrivit AFP, această decizie reprezintă o mişcare îndrăzneaţă pentru YouTube, care şi-a concentrat până în prezent cea mai mare parte a producţiei sale pe "Youtuberi", starurile sale, devenite celebre prin videoclipurile postate pe platformă.

O altă emisiune anunţată de YouTube este "Ellen's Show Me More Show", cu gazda NBC Ellen DeGeneres, al cărui talk-show este unul dintre cele mai vizionate din Statele Unite.

Toate noile programe vor fi accesate gratuit de toţi utilizatorii, nu doar de cei care beneficiază de abonamentul YouTube Red, lansat în 2015.

Prin dezvoltarea ofertei sale, YouTube îşi propune în mod clar să atragă companiile care doresc publicitate, în condiţiile în care unele dintre acestea au părăsit platforma în urma unui scandal la începutul lunii aprilie.

Acestea au descoperit, în urma unei investigaţii a ziarului britanic The Times, că anunţurile lor de reclamă fuseseră plasate online lângă conţinuturi antisemite, care incitau la ură sau promovau terorismul.

Joi, YouTube a subliniat faptul că grupul de produse farmaceutice şi de igienă Johnson&Johnson va sponsoriza una dintre noile emisiuni, "Best.Cover.Ever".