„Consider Moldova o piaţă strategică pentru destinaţiile turistice româneşti şi încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agenţiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc şi Delta Dunării, destinaţii turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câţiva ani în urmă. Continuăm această campanie şi organizăm din nou o prezentare la Chişinău, dedicată agenţiilor de turism şi jurnaliştilor din Moldova. Bugetul ce provine din taxa de promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovăm toate staţiunile de pe litoral, dar şi Delta Dunării. În ultimii ani, numărul turiştilor moldoveni pe litoral a crescut constant şi urmărim să creştem, în continuare, circulaţia turistică între Moldova şi România. De aceea, ne vor fi alături şi colegi din alte Asociaţii de Promovare din România — Prahova, Tuşnad, Covasna, Govora, Băile Felix", a afirmat Martin.

Evenimentul de la Chişinău reprezintă cea mai importantă manifestare internaţională specializată din Republica Moldova, în care sunt prezentate toate segmentele industriei turistice, inclusiv ofertele agenţiilor de turism din Moldova şi din străinătate, ale companiilor aeriene, ale administraţiilor centrale şi locale care au în gestiunea lor activităţi turistice, complexelor hoteliere şi balneare, companiilor de transport etc.

România va fi prezentă la "Tourism. Leisure. Hotels 2017" cu un stand de 60 de metri pătraţi, în care 22 de tour-operatori vor promova staţiunile balneare, turismul de sănătate, circuitele culturale, sejururile la Marea Neagră şi în Delta Dunării, precum şi oferte pentru petrecerea vacanţelor de iarnă, conform datelor Ministerului Turismului.