Republica Moldova, o piață strategică pentru destinațiile turistice românești

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Republica Moldova reprezintă o piață strategică pentru destinațiile turistice românești, iar în ultimii ani numărul turiștilor moldoveni sosiți pe litoral a crescut în mod constant, a declarat președintele Asociației Litoral – Delta Dunării (AL-DD), Corina Martin, cu ocazia participării României la cea de-a 22-a ediție a Expoziției Internaționale Specializate de Turism, Agreement și Industrie Hotelieră „Tourism. Leisure. Hotels din Chișinău.

„Consider Moldova o piață strategică pentru destinațiile turistice românești și încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agențiilor de turism din Moldova pentru litoralul românesc și Delta Dunării, destinații turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câțiva ani în urmă. Continuăm această campanie și organizăm din nou o prezentare la Chișinău, dedicată agențiilor de turism și jurnaliștilor din Moldova. Bugetul ce provine din taxa de promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovăm toate stațiunile de pe litoral, dar și Delta Dunării. În ultimii ani, numărul turiștilor moldoveni pe litoral a crescut constant și urmărim să creștem, în continuare, circulația turistică între Moldova și România. De aceea, ne vor fi alături și colegi din alte Asociații de Promovare din România — Prahova, Tușnad, Covasna, Govora, Băile Felix”, a afirmat Martin.

La rândul său, președintele Asociației Patronatului în Turismul din Delta Dunării, Daniel Ilușcă, consideră că, în 2017, găsirea unui loc liber de cazare în Deltă va reprezenta „o adevărată provocare”.

„Suntem prezenți pentru a treia oară la acest târg, care față de anul trecut beneficiază de un număr sporit de vizitatori, agenții de turism, hoteluri, destinații, firme din turism, asociații de promovare. Delta Dunării vine cu pachete complexe și atractive, de 3-5-7 zile și pachete speciale early booking, în care sunt promovate diversele atracții ale Deltei și principalele destinații: Crișan, Sulina, Sf. Gheorghe, Mila 23, Mănăstirea Stipoc, pădurile Letea și Caraorman, salba de lacuri, partidele de pescuit crap, știucă, somn, biban, bird-watching, croaziere cu ambarcațiuni rapide, caiace sau bărci cu rame, borșul tradițional de pește, evenimente precum Festivalul Borșului de Pește, Cupa Deltei la Știucă, Festivalul de Film Anonimul și multe altele. Estimăm anul acesta ca fiind unul dintre cei mai buni ani din ultima perioadă, găsirea unui loc liber la cazare va fi o adevărată provocare”, susține Ilușcă.

„Tourism. Leisure. Hotels” este cea mai importantă manifestare internațională specializată din Republica Moldova, care prezintă toate segmentele industriei turistice, inclusiv ofertele agențiilor de turism din Moldova și de peste hotare, ale companiilor aeriene, ale administrațiilor centrale și locale care au în gestiunea lor activități turistice, a complexelor hoteliere și balneare, a companiilor de transport etc.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...