Exporturile de vin în China au crescut în ultimii ani: Cum este promovat „Vinul Moldovei”

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

China reprezintă una dintre piețele-țintă pentru „Vinul Moldovei”, piață pe care se atestă o creștere constantă a exporturilor. În 2015, volumul exportului de vin a constituit circa 1,2 milioane de litri, ceea ce reprezintă o creștere de 104% în raport cu anul 2014.

Astfel, și în acest an Republica Moldova va participa la una dintre cele mai mari expoziții din China „China Food and Drink Fair” (CFDF), unde 180 de tipuri de vinuri vor fi expuse de 24 de companii reunite sub brandul de țară „Wine of Moldova. A Legend Alive”.

În cadrul CFDF delegația din Moldova va organiza două masterclass-uri cu degustare de vinuri, moderate de către Fongyee Walker, Master of Wine și important formator de opinie în domeniul vinului din China și un master-class despre vinurile legendare moldovenești, moderat de Gheorghe Arpentin, directorul Oficiului Național al Viei și Vinului.

Expoziția va avea loc în perioada 23-25 martie curent la Chengdu, China.

Totodată, Republica Moldova va participa în această lună și la expozția „ProWein”, din Duseldorf, Germania – una dintre cele mai mari expoziții vinicole mondiale, care va întruni 6.300 de expozanți din peste 60 de țări.

Aceasta va avea loc în perioada 19-21 martie 2017, reprezentând o platformă eficientă pentru stabilirea relațiilor de parteneriat și de afaceri, dar și pentru identificarea oportunităților de creștere a exporturilor.

Promovarea consecventă a brandului național vinicol „Vinul Moldovei” la evenimentele internaționale urmărește poziționarea Republicii Moldova drept producător de vinuri de calitate în străinătate și creșterea exporturilor de produse cu valoare adăugată înaltă pe noi piețe.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...