Actualitate

Milioanele de la Eurovision

Un document contabil în care este redată informaţia cu privire la veniturile şi cheltuielile efective pentru organizarea şi desfăşurarea Eurovision-ului în perioada 2014 — 2016 de către Compania publică Teleradio Moldova, obţinut de ZdG, demonstrează că, în perioada concursului, compania a încasat 5,6 milioane de lei din publicitate. La final, însă, au rămas în conturi aproximativ 860 mii de lei. Cei mai mulţi bani din publicitate au venit în 2015 – 2,47 milioane. În 2014, în conturile companiei publice au ajuns 1,85 milioane, iar în 2016 – 1,26 milioane de lei. Practic, toţi banii au fost însă cheltuiţi pentru diverse servicii sau materiale. În 2014, de exemplu, beneficiul final al Companiei Teleradio Moldova a constituit 110 mii de lei, în 2015 – 734 mii, iar în 2016 – doar 14,5 mii de lei. 

Continuarea o găsiți aici.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmărește TIMPUL pe Google News și Telegram!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *