Cine vor fi speakerii de la SUM Academy care te vor inspira și te vor ajuta să-ți îndeplinești visurile

123

Încă nu ai aplicat la SUM Academy, ediția Event Management? SUM Team îți prezintă agenda eroilor proiectului, care sunt gata să te inspire și să te ajute să-ți îndeplinești visurile.

#1. Viorel Barbănouă – Director executiv la PRofile Agency.

Este unul din organizatorii primului festival subteran din lume – Underland Wine & Music Fest, eveniment ce a avut loc în Cramele Cricova. De asemenea, alături de echipa PRofile a organizat Vernisajul Vinului, Festivalul Cucuteni și altele.

#2. Eugen Boico – Director general NRG Moldova şi Publicis Moldova.
A organizat împreună cu echipa sa evenimente în Moldova precum Orange Music White Night, Coke Live, aducându-i pe scenă pe marii interpreţi ca: ARMIN VAN BUUREN, Сarla’s Dreams, Andrew Rayel etc.

#3. Anatol Botnaru – organizator al festivalului de muzică clasică în aer liber la Butuceni „DescOPERĂ”.
„DescOPERĂ” este primul festival de operă în aer liber, oaspeții speciali fiind: Ioan Holender (director al Operei de Stat din Viena), dirijorul Friedrich Pfeiffer (Austria).

#4. Parascovia Ignat – Director general al Centrului Cultural VATRA.
Împreună cu echipa sa, Complexul etno-cultural VATRA, a organziat peste 20 de festivaluri printre care „Festivalul Berii”, „Carnavalul Copiilor”.

#5. Alla Donțu – Fondatoare „YOUBESC”, impresara interpretei Dara; a lucrat cu mulți artiști faimoși, printre care și Carla’s Dreams.

#6. Ion Botnaru – PR manager Darwin și coordonator la Festivalul Culorilor Darwin.
Evenimentul a găzduit bătălia din 2016, dintre peste 10.000 de oameni și trei tone de pudră colorată. La festival au evoluat DJ precum Terra Blvck, GO Low! și Draggy Smile.

#7. Anastasia Primov – Director general Fabrica de imagine.
A reușit să creeze mai multe proiecte atât pentru piața locală, cât și peste hotarele ei.

#8. Rodica Tătaru – Director general AQA Logistic & Consulting.
A organizat evenimente în Moldova și peste hotarele ei: conferințe, forumuri, congrese, proiecte etc. și a colaborat împreună cu USAID unde a creat evenimente de succes.

La proiect sunt eligibili să aplice tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 și 25 de ani, care-și doresc să acumuleze noi cunoștințe, să-și lărgească rețeaua de contacte și să se inspire de la cei mai buni profesioniști din domeniile: PR, Marketing, Logistică, Finanțe și altele relaționate cu tema proiectului – Event Management. Mai multe detalii despre program puteți citi AICI.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente