Învață cum să devii un event manager calificat – aplică la SUM Academy

16179442_1846064095636094_2738316826448394398_o

Din necesitatea de a oferi mai multor tineri șansa de a acumula cunoștințele necesare și abilități practice în organizarea unor evenimente de calitate, împreună cu Agenția Națională pentru Turism Receptor am hotărât să redeschidem aplicările pentru programul de instruiri SUM Academy, ediția Event Management.

La proiect sunt eligibili să aplice tinerii cu vârsta cuprinsă între 16-25 de ani, care-și doresc să acumuleze noi cunoștințe, să-și lărgească rețeaua de contacte și să se inspire de la cei mai buni profesioniști din domeniile: PR, Marketing, Logistică, Finanțe și altele relaționate cu tema proiectului – Event Management.

Pe parcursul a 2 săptămâni, participanții vor beneficia de training-uri, workshop-uri și întâlniri cu speakeri-specialiști invitați de la cele mai renumite companii de profil din RM.

„Ideea de a crea SUM Academy a părut spontan, dar își propune câteva scopuri mărețe – să instruiască tinerii cât mai interactiv, în așa mod, ca la sfârșitul sesiunii de training-uri, aceștia să cunoască toate instrumentele necesare pentru crearea unor evenimente cu impact. Fie acestea concerte, conferințe sau festivale – fiecare dintre ele, trebuie să fie organizat cu multă dedicație și un bagaj vast de informație”, menționează Ion Postica, președintele Comunității de Tineri SUM.

SUM – reprezintă o comunitate ce tinde să promoveze educația non-formală, să sporească capacitățile și abilitățile practice ale tinerilor. Platforma se focusează pe aspecte precum: educația, networking și oferirea oportunităților de dezvoltare.

Pentru a participa la prima ediție SUM Academy: Event Management, completează acest formular până pe data de 26 februarie.

Pagina de Facebook Sum Academy o găsești aici.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente