YouTube va renunța la un tip de reclamă extrem de enervantă pentru utilizatori

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

YouTube monetizează prin intermediul mai multor formate de reclame, iar unele dintre ele se dovedesc a fi extrem de enervante. Compania va renunța în 2018 la unul dintre cele mai puțin apreciate reclame de către utilizatori.

Utilizatorii au căutat mai multe moduri prin care să scape de aceste reclame, inclusiv prin extensii de browser, acestea fiind cele mai populare soluții. Din fericire, utilizatorii nu vor mai fi nevoiți să apeleze la astfel de aplicații, Google renunțând la un format care dădea foarte mari bătăi de cap.

Într-o declarație, Google spune că are în vedere îmbunătățirea experienței utilizatorilor, iar pentru a realiza acest lucru „am decis oprirea reclamei de 30 de secunde, peste care utilizatorul nu poate sări, începând cu anul 2018, concentrându-ne în schimb pe formatele care funcționează atât pentru utiliator, cât și pentru agențiile de publicitate”, potrivit noobz.ro.

Celelalte tipuri de reclame vor fi în continuare fără opțiunea de a fi închise, inclusiv reclamele de 20 de secunde. Decizia de a opri acest format de reclamă este o decizie normală, cu toată că pe termen scurt va afecta compania. Cadrul video-urilor s-a schimbat foarte mult în ultimii ani, iar YouTube nu mai este singurul de pe piață.

Instagram și Facebook au ieșit cu oferte pentru formatele video, iar acestea intră pe segmentul pe care YouTube era până acum unic. Mai există și alte platforme care vin ușor din spate, cum sunt vid.me and Rumble. Pentru a rămâne competitiv, Google trebuie să aibă în vedere în primul rând experiența utilizatorului pe platforma YouTube. Renunțarea la unii factori care declanșează frustrare este un prim pas în direcția potrivită.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...