Destăinuirea unui funcționar: De ce în Rusia nu se mai construiesc drumuri noi

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Șantierul podului de la Kerci, legătura continentală cu Crimeea, a devenit cauza înghețării aproape a tuturor proiectelor de infrastructură din Rusia, a declarat șeful Direcţiei Drumuri din regiunea TransBaikal, Evgheni Pristaș.

„Trebuie să înțelegeți că podul din Crimeea nu este doar un superobiectiv de infrastructură. Este un obiect unic la scara Rusiei și a întregii lumi. De aceea, în mod normal, toţi banii încolo se duc. Din cauza podului a fost aproape oprită construcția de noi șosele în Rusia”, citează cuvintele oficialului agenția Zabmedia.

Lucrările de construcție la podul Kerci au început în august 2014, la șase luni după anexarea Crimeei de către Rusia.

Podul va lega Crimeea cu regiunea Krasnodar din Rusia, ocolind Ucraina. Proiectul prevede o cale rutieră cu patru benzi și două șine de cale ferată. Lungimea podului va fi de 19 km, acesta fiind unul dintre cele mai mari construite de Rusia.

Proiectul este programat pentru finalizare în 2019. Este de așteptat ca circulația vehiculelor pe pod sa fie deschisă în decembrie 2018.

În conformitate cu decretul Guvernului rus din data de 30 ianuarie 2015, costurile de construcție a podului sunt de 228,3 miliarde de ruble.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...