Mişcarea companiei face parte dintr-o tentativă a acesteia de a îmbunătăţi statutul Apple Music. Acest serviciu a crescut de-a lungul timpului, câştigurile înregistrând o creştere de 22% în al treilea trimestru din 2016, dar este încă la mare distanţă în urma Spotify, din punct de vedere al numărului de abonaţi. Această încercare a companiei ar putea îmbunătăţi şi vânzările de iPhone-uri şi de iPad-uri, ce au încetinit.

Show-urile pe care Apple vrea să le realizeze vor fi comparabile cu „Westworld”, lansat de HBO, şi cu „Stranger Things”, un concept creat de Netflix.

Apple are de gând să investească în acest domeniu de activitate, îndeosebi când este vorba despre seriale, dar nu pare să fie gata să pună la bătaie sume de bani foarte mari, pentru a concura cot la cot cu servicii precum Amazon Prime Video sau Netflix.

Momentan, Apple nu a cumpărat conţinut de acest fel, dar momentul ar putea reprezenta o schimbare majoră pentru companie. Aceştia ar putea deveni o companie media, în loc să îşi joace în continuare rolul de distribuitor pentru alte companii. Până acum, conţinutul creat de Apple s-a limitat la o mini-serie despre Dr. Dre, ce va apărea pe parcursul acestui an.

Planurile companiei sunt să ofere conţinut original până la sfârşitul lui 2017, însă compania nu a comentat până acum informaţiile apărute.