Concurs de creare a logo-ului platformei achiziţiilor publice electronice: „e-achiziţii”

145092
Foto: sputnik.md

Ministerul Finanţelor și-a propus ca scop să dezvolte platforma achiziţiilor publice electronice, în urma semnării la 30 noiembrie 2016 a unui Memorandum între Ministerul Finanţelor, Agenţia Achiziţii Publice, Centrul de Guvernare Electronică, mai multe asociaţii de business, ONG-uri, dar şi companii din sectorul IT.

Astfel, pentru a asigura un proces eficient şi deschis, Ministerul Finanţelor invită doritorii de a-şi aduce aportul benevol la dezvoltare denumirii platformei de achiziţii electronice.

Ideiile prezentate vor fi evaluate de către semnatarii Memorandumului în baza următoarelor criterii:

#1.  încadrare în tema concursului (capacitatea de transmitere a mesajului);
#2.  creativitate şi originalitate.

Data limită de aplicare la concurs: 19 decembrie 2016.

Ideiile urmează a fi prezentate la următoarea adresă de email: [email protected]. Pentru mai multe detalii puteţi contacta la tel: 022 78 20 84.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Autoare:Cristina Aramă
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente