„Vedem că, din cele 15 milioane de lei acumulate şi cheltuite în două săptămâni, partea leului, 80%, sunt cheltuieli pentru reclamă la televiziune. Adică, dintr-un buzunar al colegului de partid, banii se pun onest în celălalt buzunar al colegului de partid. Şi aceasta, în pofida foii de parcurs care ne promitea demonopolizarea spaţiului mediatic din Republica Moldova. Aceasta, în pofida faptului că în aceeaşi foaie de parcurs se vorbea despre finanţarea campaniilor şi a partidelor politice. Vedem că acest lucru se face de o manieră foarte-foarte specială şi suspectă, trebuie să recunoaştem acest lucru”, a declarat Igor Boţan la Europa Liberă.

„Avem hectare de publicitate vizuală în oraşe. Dacă era într-o ţară mai mult sau mai puţin asigurată cu o clasă politică decentă, probabil, nu era atât de iritantă această publicitate. Dar când vezi chipurile oamenilor care au contribuit real, prin semnarea protocoalelor secrete, prin împărţirea instituţiilor de drept şi de reglementare, care au dus la furtul miliardului, că sunt afişaţi pe hectare de spaţiu publicitar, sigur că este iritant acest lucru”, a adăugat expertul politic.

Potrivit rapoartelor prezentate la CEC de către candidaţii electorali, campion la cheltuielile pentru agitaţia electorală este reprezentantul PD. Marian Lupu a reuşit să cheltuie, în primele două săptămâni ale campaniei electorale, 15,3 milioane de lei.

Varianta în limba engleză o puteţi accesa aici.