• Prima   /  vechi Functii vacante  /  Şef direcţia venituri (perioadă determinată) Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ștefan Vodă

    Şef direcţia venituri (perioadă determinată) Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ștefan Vodă

        

    Scopul general al funcţiei: asigură previziunea, organizarea, gestionarea, coordonarea şi controlul activităţii direcţiei din subordine, organizarea şi coordonarea procesului de evidenţă a tuturor plătitorilor contribuţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat (BASS), conform legislaţiei sistemului public de asigurări sociale, de acumulare şi evidenţă individuală a contribuţiilor de asigurări sociale.

     Sarcinile de bază:

    1.   Coordonarea  şi realizarea politicilor în domeniul evidenţei plătitorilor şi contribuţiilor de asigurări sociale de stat în teritoriul deservit de Casa Teritorială de Asigurări Sociale;

    2.   Asigurarea procesului de lucru cu resursele informaţionale ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale în domeniul evidenţei tuturor plătitorilor şi contribuţiilor aferente bugetului asigurărilor sociale de stat;

    3.   Organizarea şi coordonarea procesului de planificare şi efectuare a controalelor la plătitorii contribuţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat;

    4.   Organizarea activităţilor de informare privind  sistemul public de asigurăr sociale de stat, precum şi acordarea asistenţei metodologice şi consultative în domeniu;

    5.   Conducerea / managementul Direcţiei venituri;

    Condiţii de bază

    -       Deţinerea  cetăţeniei Republicii Moldova ;

    -       posedarea limbii  de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;

    -       neatingerea vîrstei  necesare obţinerii dreptului  la pensie pentru  limită de vîrstă;

    -       lipsa  antecedentelor  penale  nestinse  pentru  infracţiuni  săvîrşite cu intenţie;

    -       neprivarea de  dreptul de a ocupa funcţii publice.

    Cerinţe specifice

    Studii:

    -         Superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul administraţiei publice, drept, economie, finanţe, contabilitate, management;

    -         Cursuri de perfecţionare profesională (cursuri de specializare în domeniul administraţiei  publice, comunicării organizaţionale; cursuri privind darea în exploatare a noului sistem informaţional SPAS)

    Experienţă profesională: minimum 4 ani de experienţă profesională în domeniu.

    Cunoştinţe:

    -         Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse, şi a unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B2),( în vigoare începînd cu 01.01.2014)

    -         Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

    -         Cunoştinţe de operare la computer Word, Excel, Windows.

    Abilităţi: capacitate de a coordona, organiza, evalua-controla, gestiona resurse, comunica, analiza şi sintetiza, obiectivitate în apreciere, respectul faţa de lege, abilităţi de maniere şi negociere, uşurinţă în exprimarea scrisă şi verbală, fluent, clar şi concis, lucru în echipa.

    Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, politeţe, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

    Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul  de concurs:

    1.formularul de participare

    2.copia  buletinului  de identitate;

    3.copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare  profesională  şi /sau de specializare;

    4.copia carnetului de muncă;

    5.certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.

    Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul  de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 30 iunie 2016

    Salariul de funcţie minim conform Legii nr.48 din 22 martie 2012  privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici – 3800 lei.

    Telefon – (022) 257560;

    e-mail – elena.ilies@cnas.gov.md

    adresa poştală - mun.Chişinău, str.Gh.Tudor,3

    persoanele de contact-Ilieş Elena

    Bibliografia concursului:

    Constituţia Republicii Moldova
    Acte normative  în domeniul serviciului public
    Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului  public.
    Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
    Legea nr.16-XVI  din 15 februarie 2008  cu privire  la conflictul  de interese
    Acte normative  în domeniul  administraţiei  publice  centraleLegea nr.64-XII din 31 mai 1990  cu privire la Guvern
    Lege nr.317-XV din 18.07.2003 privind  actele  normative  ale Guvernului  şi alte  autorităţi  ale  administraţiei  publice  centrale şi locale
    Acte normative  în domeniul  de  specialitateLegea privind sistemul public de asigurări sociale nr.489-XIV din 08.07.1999

    Legea privind pensiile de asigurări sociale nr.156-XIV din 14.10.1998

    Legea bugetului asigurărilor sociale de stat anuală.
    Hotărîrea Guvernului  nr. 256 din 09.03.2006 privind aprobarea structurii şi efectivului-limită ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale.
    Hotărîrea Guvernului cu privire la aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova nr.937 din 13.11.2014

    Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova cu privire la crearea Registrului de stat al evidenţei individuale în sistemul public de asigurări sociale nr. 418 din 03.05.2000.

    _____________________

    1 Formularul  de participare  poate fi găsit pe pagina web cnas.gov.md sau  solicitat   la sediul autorităţii publice.

    2 Copiile documentelor  prezentate  pot fi  autentificate  de notar  sau se  prezintă  împreună  cu documentele  originale  pentru  a verifica  veridicitatea lor. În situaţia în care  dosarul  de concurs  se depune  prin poştă  sa e-mail, această  prevedere  se  aplică  la data  desfăşurării  probei  scrise  a  concursului , sub  sancţiunea  respingerii  dosarului  de concurs.

    3 Cazierul  judiciar poate fi  înlocuit  cu declaraţia  pe proprie răspundere. În acest caz,candidatul are obligaţia    completeze dosarul  de concurs  cu originalul  documentului  în termen   de maximum 10 zile calendaristice  de la data  la care  a fost  declarat învingător, sub  sancţiunea   neemiterii  actului  administrativ  de numire.

     
Arrow Prev

             

             

Arrow Next
reset WAY cursor WAY contrast WAY Marire Font WAY Alb negru WAY Linkuri WAY