-
-
Prima / vechi Functii vacante / Şef direcţia venituri (perioadă determinată) Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ștefan Vodă
Şef direcţia venituri (perioadă determinată) Casa Teritorială de Asigurări Sociale Ștefan Vodă
Scopul general al funcţiei: asigură previziunea, organizarea, gestionarea, coordonarea şi controlul activităţii direcţiei din subordine, organizarea şi coordonarea procesului de evidenţă a tuturor plătitorilor contribuţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat (BASS), conform legislaţiei sistemului public de asigurări sociale, de acumulare şi evidenţă individuală a contribuţiilor de asigurări sociale.
Sarcinile de bază:
1. Coordonarea şi realizarea politicilor în domeniul evidenţei plătitorilor şi contribuţiilor de asigurări sociale de stat în teritoriul deservit de Casa Teritorială de Asigurări Sociale;
2. Asigurarea procesului de lucru cu resursele informaţionale ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale în domeniul evidenţei tuturor plătitorilor şi contribuţiilor aferente bugetului asigurărilor sociale de stat;
3. Organizarea şi coordonarea procesului de planificare şi efectuare a controalelor la plătitorii contribuţiilor la bugetul asigurărilor sociale de stat;
4. Organizarea activităţilor de informare privind sistemul public de asigurăr sociale de stat, precum şi acordarea asistenţei metodologice şi consultative în domeniu;
5. Conducerea / managementul Direcţiei venituri;
Condiţii de bază
- Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova ;
- posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice
Studii:
- Superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul administraţiei publice, drept, economie, finanţe, contabilitate, management;
- Cursuri de perfecţionare profesională (cursuri de specializare în domeniul administraţiei publice, comunicării organizaţionale; cursuri privind darea în exploatare a noului sistem informaţional SPAS)
Experienţă profesională: minimum 4 ani de experienţă profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea limbii de stat şi a limbii ruse, şi a unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B2),( în vigoare începînd cu 01.01.2014)
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la computer Word, Excel, Windows.
Abilităţi: capacitate de a coordona, organiza, evalua-controla, gestiona resurse, comunica, analiza şi sintetiza, obiectivitate în apreciere, respectul faţa de lege, abilităţi de maniere şi negociere, uşurinţă în exprimarea scrisă şi verbală, fluent, clar şi concis, lucru în echipa.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, politeţe, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă/ prin e-mail Dosarul de concurs:
1.formularul de participare
2.copia buletinului de identitate;
3.copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare;
4.copia carnetului de muncă;
5.certificatul medical,după caz;cazierul judiciar.
Data limită pînă la care poate fi depus Dosarul de concurs - pentru înscrierea la concurs, vă adresaţi până la data de 30 iunie 2016
Salariul de funcţie minim conform Legii nr.48 din 22 martie 2012 privind sistemul de salarizare a funcţionarilor publici – 3800 lei.
Telefon – (022) 257560;
e-mail – elena.ilies@cnas.gov.md
adresa poştală - mun.Chişinău, str.Gh.Tudor,3
persoanele de contact-Ilieş Elena
Bibliografia concursului:
Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului publicLegea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
Legea nr.16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
Acte normative în domeniul administraţiei publice centraleLegea nr.64-XII din 31 mai 1990 cu privire la Guvern
Lege nr.317-XV din 18.07.2003 privind actele normative ale Guvernului şi alte autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale
Acte normative în domeniul de specialitateLegea privind sistemul public de asigurări sociale nr.489-XIV din 08.07.1999Legea privind pensiile de asigurări sociale nr.156-XIV din 14.10.1998
Legea bugetului asigurărilor sociale de stat anuală.
Hotărîrea Guvernului nr. 256 din 09.03.2006 privind aprobarea structurii şi efectivului-limită ale Casei Naţionale de Asigurări Sociale.
Hotărîrea Guvernului cu privire la aprobarea Statutului Casei Naţionale de Asigurări Sociale a Republicii Moldova nr.937 din 13.11.2014Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova cu privire la crearea Registrului de stat al evidenţei individuale în sistemul public de asigurări sociale nr. 418 din 03.05.2000.
_____________________
1 Formularul de participare poate fi găsit pe pagina web cnas.gov.md sau solicitat la sediul autorităţii publice.
2 Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sa e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului , sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
3 Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz,candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.